Producten retourneren

Wij doen er alles aan om bestelde producten met de grootste zorg en aandacht bij u te krijgen. Uiteraard kan bij een online bestelling, het exemplaar niet de juiste maat, kleur of model zijn. In dat geval kunt u altijd de bestelling of een gedeelte hiervan GRATIS retourneren.

retourneren van producten

Hoe gaat het retourneren in zijn werk:

Na het lezen van onderstaande gegevens, klikt u op de hieronder vermelde link “Retour portaal Rings & Suits”.

1. Na het openen van het portaal geeft u eerst uw postcode in.

2. Vul de track en trace code van de verzending vanuit Rings & Suits.

(Deze track & trace vind u terug in de mail van verzending. En deze staat vermeld onder de barcode op het verzend biljet van uw zending).

3. Geef de reden voor retourneren aan.

4. Kies een verzendpunt waar u het pakket wenst aan te bieden.

5. Print nu uw retour verzend label uit.

(Let op ! Dit formulier blijft 24 uur na het uitprinten geldig ! Daarna vervalt deze).

En vraag altijd na het inscannen van uw pakket, een verzendbewijs.

Nu een retour verzend label aanmaken

Klik op de volgende link om uw product te retourneren: RETOUR PORTAAL RINGS & SUITS

 

Producten retourneren – Condities:

1)   Je hebt 30 dagen bedenktijd, na ontvangst van je product of producten.

2)  De bedenktijd is op voorhand verlengbaar. Neem hiervoor contact met ons op.

3)  Het retour sturen voor omruiling, verandering of retourneren is GRATIS.

4)  Liever je bestelling omruilen? Na ontvangst van de retour zending gaan we direct voor je aan de slag.

Is je product op voorraad. Dan versturen wij deze direct. En anders ontvang je een eventuele levertijd.

5)  Liever je geld terug? Na ontvangst van het retour pakket en controle, storten wij het bedrag binnen drie dagen op je rekening.

( Uiteraard mogen de producten niet gedragen en of beschadigd zijn ).

 

Retourneren – Werkwijze:

Vul altijd het bijgevoegde retour formulier bij uw bestelling volledig in. Hierdoor kunnen wij u sneller en optimaal van dienst zijn.

Gebruik voor de retour zending bij voorkeur de verpakking, waarin wij de bestelling verpakt hebben. Wikkel het product of producten in degelijk verpakkingsmateriaal. Bijvoorbeeld “bubbelfolie”. Ondanks dat u de zending gratis en verzekerd verstuurd, zijn wij niet aansprakelijk voor opgetreden schade tijdens het transport hiervan.

Vraag bij het verzendpunt altijd een verzendbewijs. Hierop staat tevens een ‘track & trace’ code vermeld. Hiermee kan je zelf het retour pakket in de verzendroute volgen. En aangezien wij  de verzendkosten voor onze rekening nemen, hoef je dus niets te betalen bij het verzendpunt.

Zodra wij het pakket ontvangen, bevestigen wij dit via mail aan je.

LET OP ! Na het verstrijken van de afgesproken bedenktijd is retourneren niet meer mogelijk. De service en garantie op de producten blijven uiteraard wel van toepassing.

 

Wanneer is retourneren NIET MEER VAN TOEPASSING?

Wij streven naar transparantie en klant tevredenheid staat voorop. Echter zijn er een aantal uitzonderingen, waardoor het retourneren niet meer mogelijk is. Deze zijn:

1:  Je hebt een speciale op maat bestelling gedaan, welke buiten de standaard collectie valt.

2: Je hebt een product op voorhand laten voorzien van een gravure of een kledingstuk laten borduren.

3: Het product is gedragen en toont draagsporen.

Wanneer één of meerdere van bovenstaande punten van toepassing zijn. Dan wordt eerst beoordeeld of deze in originele nieuw staat terug kunnen worden gebracht. De benodigde werkzaamheden hiervoor, worden op uw tegoed in rekening en dus in mindering gebracht.

Wanneer het product niet in originele nieuwstaat kan worden terug gebracht. Dan retourneren wij het product zonder tot enige vorm van restitutie over te gaan.

Nog vragen over het retourneren?

Dat kan uiteraard het geval zijn. Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via telefoon nummer 076 737 0220. Of bij voorkeur via ons mail adres info@ringssuits.nl

Rings & Suits – Retourneren van producten